Friday, March 29, 2024

Vine Media

葡萄樹傳媒

母親節快樂!|你母親老了、也不可藐視她/願 神賜福天下母親…

如無法觀看YouTube影片,以第2來源觀看

你要聽從生你的父親.你母親老了、也不可藐視他。(箴言 23:22)
因為
強壯乃少年人的榮耀.白髮為老年人的尊榮。(箴言 20:29)

願 神賜福天下母親
愛、平安、喜樂充滿你的生命!

母親節快樂~!

Listen to your father, who sired you,
And do not despise your mother when she is old.(Proverbs 23:22)
Because…
The glory of young men is their [physical] strength,And the honor of aged men is their gray head [representing wisdom and experience].(Proverbs 20:29)

May God bless all mothers
The Blessings Of Love, Peace and Joy Fill Your Life!

Happy Mother’s Day!


# TAG

EN English MONDAY MANNA 中國成語 以色列 以色列新聞 你累了嗎 保捷 信仰見證 出埃及記 利未記 創世記 劉國偉 原文解經 國度禾場KHM 天人之聲 天堂 奇妙的創造 妥拉 妥拉人生 家庭 市井心靈 張哈拿牧師 愛情 敬拜 智慧 梁永善牧師 歳首到年終 民數記 清晨妥拉 漫畫事件簿 為以色列代禱 琴與爐 申命記 真理 知識 研經課程 箴言 考門夫人 聖經 荒漠甘泉 見證 週一嗎哪 靈修 靈修文章


見證

奪回(三)──陳影音 Esther

八歲開始偷竊,十六歲開始吸毒;四次牢獄,接近二十多年的偷竊習慣及毒癮…人的盡頭、神的開始…

teddy hung

丟棄萬事 得著基督──FORMER MAFIA BOSS BECAME A FOLLOWER OF JESUS CHRIST

黑社會大佬信耶穌?當神帶他去了地獄與天堂,便震撼地起了天翻地覆的改變…在人不能,在神凡事都能…



115